2. jul. 2013

Prvi slovenski priročnik za risanje dinozavrov

Za vse ljubitelje dinozavrov, prazgodovine, domišljije...


 ❤


Tudi že izumrli DODO je našel svoje mesto v mojem priročniku...

 ❤

Ustvari dvojo dinolandijo! Besedilo in ilustracije: Živa Viviana Doria


Mojima priročnikoma Učimo se risati prevozna sredstva in Učimo se risati živali, se je pridružil imeniten priročnik za risanje dinozavrov z naslovom Učimo se risati dinozavre. Moj ustvarjalni svet ne more obstajati brez dinozavrov. Tega projekta sem se lotila za največjim veseljem, saj se zavedam, da tudi otroci sedanje generacije obožujejo skrivnostni svet dinozavrov. Hkrati pa sem prepričana, da bodo tudi prihodnje generacije z veseljem segle po tem priročniku. S priročnikom sem pričarala čudovit svet velikanskih bitij, ki so pred milijoni in milijoni let živela na našem planetu. V nekaj preprostih korakih in z jasnimi navodili v velikih tiskanih črkah, bodo otroci, pa starši in vzgojiteljice, učiteljice, dedki, babice, strici, tete, bratje, sestre ter vsi ostali ustvarili krasen svet dinozavrov - d i n o l a n d i j o. Vsak dinozaver ima tudi kratek opis, tako da se boste ob risanju naučili še nekaj koristnih informacij.V priročniku boste našli tiranozavra, diplodoka, parazavrolofa, ankilozavra, stegozavra, velociraptorja, mamuta, in še in še...

Priročnik lahko naročite TUKAJ ali pošljete e-mail na info@doria.si, oz pokličete 040 796 639...


En velik vesel risarski pozdrav!

Živa Viviana Doria

 ❤