14. feb. 2015

Medena hiška (kako izdelamo)

my sweethouse


1. stranice medene hišice


2. Okrasimo vsako stranico posebej


3. Se potrudimo da ne pojemo vseh bombonov.


Sladkorna masa za sneg!





Ta čudovita tradicija, tradicija čarobnih, božičnih hišic iz slastnih medenih piškotov, okrašenih s pisanimi sladkorčki, bomboni in belo sladkorno pasto, izvira iz mrzlih skandinavskih držav. In ta Božič, sem tudi jaz postavila mojo prvo pravo, pravcato skandinavsko medeno hišico ... Prišla je naravnost iz Švedske, super je imeti prijateljico tam! :) No iz Švedske so prišle sestavine in ves gradbeni material, hišico pa sem sestavila in okrasila jaz.


Na Švedskem prodajajo že spečene makete hišic (naprimer Anna's Pepparkakor), najdete jih TUKAJ. V škatli so stranice, streha in dimnik. Seveda potrebujemo tudi belo sladkorno pasto, ki jo najdete pri Dr. Oetkerju! Za krašenje pa seveda uporabite bombone, veliko njih! Majhnih, velikih, sladkih, pisanih bombonov!



In še namig: sladkorna pasta se suši kar nekaj ur, zato je stranice bolje med seboj zalepiti s karamelnim sladkorjem. Je malo sladkega packanja, ampak zelo dobro drži. :)

Da ne pozabim povedati, moja medena hišica je moj dom omamno odišavila za celo zimo, in še malo dlje ...


T r g o v i n i c a :