17. apr. 2013

5 reči, ki mi polepšajo dan




1. Torta iz mojih washijev. Še lepše je ko najdeš med vsemi mogočimi motivi takšne, ki so ti zares všeč. Nežni, krhki, ljubki, zame...



2. Vrtovi. Ker so prava terapevtska pokrajina. Vzgajanje svojih lastnih zelišč, zelenjave, sadja... "Že" od jeseni jem domače ekološke redkvice, rukolo, motovilec, radič...Neprecenljivo. 



3. Šivanje mehkih kronic in Photobooth DIY! Poskusite, Je zabavno!



4. Moja polica zakladov otroškosti. Še vedno hranim vsako slikanico, ki sem jo dobila kot deklica. In ki jih bom nekoč predala svojim otrokom.




5. Ko najdem in kupim moje nove najljubše nogavice! Obstajajo ljudje, ki so posebno povezani z morjem, morskimi bitji, posebno morskimi sesalci. In jaz sem ena izmed njih. 
In 6. načrtovanje potovanja, kjer se bom lahko potapljala s kiti....